BLOGLOVIN BLOGGER VIMEO FACEBOOK

Tuesday, September 23, 2014

SYYSKUUN 23.

20140923_162152000_iOS20140923_162540000_iOS20140923_162210000_iOS20140923_161958000_iOS
takki Zara, mekko Zara, vyö Mulberry, kengät Zara, laukku Louis Vuitton, aurinkolasit RayBan
20140923_162620000_iOS
N: Ähh huonoon tapaan nää kuvat on taas jo roikkunu koneella yli viikonlopun. Siirsin ne jo torstaina koneelle ja sen jälkeen niitä selailessa iski masennus kun otettiin ne siskon kanssa pienellä kiireelllä ja suurin osa niistä oli ihan tärähtäneitä. Nyt myöhemmin niitä läpi käydessä onnistuin löytämään pari onnistunuttakin otosta. Ois ollu tosi harmi jättää julkasematta näitä asukuvia, sillä tää asu on ehdottomasti yksi mun lemppareista tällä hetkellä. Oon muuten ihan korviani myöten rakastunut tohon uuteen mekkoon. Toi mekko tulee olemaan tosi kovassa käytössä, sillä se on ihan täydellinen syysmekko, joka mukautuu moneen eri käyttöön. Mun on tällä hetkellä tosi vaikeeta ja hankalaa kuvata asukuvia, sillä sisko, joka kuvaa aina mua ja mun asuja, on lähes joka päivä Turussa tai Raisiossa harkoissa. Hän lähtee sinne heti koulun jälkeen ja tulee kotiin ysin jälkeen, joten yritän saada kuvattua niitä aina kun se on vaan mahdollista.

14 comments:

  1. Replies
    1. 161 cm pitkä :) toivoisin, että oisin edes vähän pidempi...

      Delete
  2. Oi miten ihana kuosi tossa mekossa! Sopii sulle:--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo toi kuosi on se mihin rakastuin :)) jotenkin tosi kiva ja erilainen!

      Delete
  3. Oi, on kyllä ihana asu! Toi takki varsinkin kiva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti, tää on tosiaan yks mun lemppari asuista ja voi että kuinka kauan oonkaan ettinyt täydellistä nahkatakkia ja vihdoin keväällä löysin ton! En tajua että miten oon ikinä selvinny jollain hm lastenpuolel nahkiksilla

      Delete
  4. Oii ihana asu! Mist oot ostanu sen sun helly hassenin takin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :) ja oon ostanu sen turun hansan intersportista :)

      Delete
  5. Toi laukku on vaan jotain niin täydellistä <3

    ReplyDelete
  6. Paljon tolla luikkarilla on hintaa? oon kattonu samanlaista mutten löydä hintaa euroina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. en osaa sano mitä se maksaa tällä hetkellä sillä hinnat nousee lv:llä joka syksy ja kevät :)

      Delete