BLOGLOVIN BLOGGER VIMEO FACEBOOK

Friday, February 28, 2014

fiilistelyä

N: Mulla oli pari vuotta sitten ruutupaitahuuma, mutta oon sen huuman kadottua myynyt melkein kaikki mun ruutupaidat kirppiksellä ihan vain sen takia että ne oli turhaan siellä vaatekaapissa kun ketään ei niitä käyttänyt. Säästin kuitenkin muutaman ja joulualeista löysin tän ihanan punamustaruudullisen ruutupaidan Zarasta ja mulle tuli vaan pakollinen tarve jostain syystä ostaa se :D Vaikka ruutupaidat ei enään kuulukkaan mun päivittäiseen asuun niin tykkään aina välillä pukea päälle ja fiilistellä. Ruutupaita on lisäksi semmonen rento vaate jonka ite tykkään heittää päälle aina kun ei tee mieli pukea mitään kireetä ja epämukavaa. Oon huomannut että mun vaatekapin sisältö koostuu lähinnä just tämmösistä rennoista vaatteista, jotka pelastaa niinäkin päivinä kun herää myöhässä kouluaamuna. Mä lähden tästä kohta Tiinan kanssa kaupan kautta tyttjeniltaan! Ihanaa viikonloppua teille! :)
12
34
5
nahkatakki H&M, ruutupaita, housut ja kaulaliina Zara, kengät Dinsko, kello* Daniel Wellington

*saatu yhteistyössä

8 comments:

  1. Oot tosi nätti Nora! :) eikä millään pahalla mutta syöthän sä hyvin ku oot nii hoikka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ai ei millään pahalla? no jos ei pahalla ni voit kyllä miettiä mitä puhut :DDDD sä oot varmaan sit nevahööd geeneistä? etkä oo varmaankaa tienny et noora on aina ollu hoikka? onkohan se aina syöny jotenkii huonosti :OOOO ku eipä niitä geenejä ole olemassa... dumb bitchess

      Delete
  2. sun pitäis käyttää enemmän ruutupaitoja! sopii sulle hyvin

    ReplyDelete
  3. missä kirpparilla oot myyny sun vaatteita, asutko siis missä?

    ReplyDelete
  4. Ei siinä musta ole mitään pahaa jos kehun nätiksi ja haluan tietää että kaikki on hyvin, mutta nytpä tiedän että on kun sä sen noin hyvin tiesit :D ei tarvi sentään haukkua tollasesta huoraksi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yhdyn suhun, jos toinen kysyy jotain niin kai siihen voi vastata ihan reilusti ja viisaasti takaisin, eikä pelleillä tollein teinimäisesti? Edes internetin puolella ei ole toisilla minkäänlaisia käytöstapoja.. voiluoja.. :D ja se että haukutaan vielä huoraksi, kuka se siellä oikeasti on se damas :D

      Delete
  5. Voi että kun oot kaunis! Kuinka pitkä oot ja paljonko painat suunnilleen? Sun kroppa on unelma ja tykkään tosi paljon sun tyylistä:)<3

    ReplyDelete
  6. Onko sulla kuvaa tuosta takista ilman huivia? :)

    ReplyDelete