BLOGLOVIN BLOGGER VIMEO FACEBOOK

Sunday, January 19, 2014

Meikkipostaus


N: Kuvasin eilen VIHDOIN meikkivideon. Se on ollu suunnitteilla jo kauan, mutta vasta eilen päätin tosissaan ottaa itseeni oikeen kunnolla niskasta kiinni ja kuvata pienen videon teille. En tiedä nyt, että kuinka hyvin tosta videosta näkyy mitään kun ilta-aurinkokin paistaa nassuun, mutta eiköhän siitä jotenkin saa selvää miten meikkaan itseni lähes joka päivä. Mun arkimeikki ei oo mitenkään erikoinen, mutta mun mielestä oli kivaa tehdä välillä vähän erilainen postaus. Nopeutin vähän noits pitkäveteisiä ja tylsiä kohtia, jottai sain tän mahtumaan vimeoon.

meikkivoide: Lumene CC -voide ja sävynä mulla on Medium
puuteri: Jane Iredale Mineraalipuuteri ja sävyltään RIVIERA
aurinkopuuteri: Mac Bronzing Powder ja sävyltään Bronze
kulmakynä: Dior ja sävyltään Brown
valokynä: YvesSaintLaurent Touche éclat radiant touch
ripsiväri: Mac False Lashes
huulipuna: Mac Mineralize rich ja sävyltään Dreaminess

ja sitten  vielä videossa näkyvä huulikiihto Dior sävyltään princess ja Kiehl'sin Mango huulirasva. Tota huulirasvaa käytän ihan päivittäin ja huulikiillon ja huulipunan välillä aina vuorottelen siten että kumpi tuntuu sinä päivänä paremmalta.

Mulla on tosi tärkeetä, että puuteri ja meikkivoide on hyviä, koska mun iho menee tosi huonoon kuntoon jos mulla on käytössä sellaisia tuotteita, jotka ei sovi mun iholle. Kesällä tykästyin tohon Lumenen CC-voiteeseen. Se on ihanan kevyt ja tasoittaa ihoa. Mulla on ollu tosi paljon erilaisia meikkivoiteita ja käytän niitä yleensä vain silloin kun iho on huonossa kunnossa ja talvella, muuten käytän yleensä vaan tota puuteria. Mun kestosuosikkeja on ehdottomasti toi puuteri ja huulirasva. En aio luopua niistä, kun taas ripsiväri vaihtelee aina. Jos tulee vielä jotain kysymyksiä tähän postaukseen koskien niin vastaan niihin kyllä :) Mitäs piditte tästä ?

ps. Miten ihminen voi näyttää noin tyhmältä kun laittaa ripsaria :D

31 comments:

  1. tää ei nyt yhtään kuulu aiheeseen mutta saanko kysyy vähän ruokavaliostas? monta kertaa syöt yleensä ja mitä milloinkin? esim mitä aamupalal, illalla ja välipalana jos siis syöt niitä? ja kuinka usein herkuttelet, ja millä herkuttelet? syötkö terveellisesti yleisesti ottaen? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. syön aamupalaksi arkipäivisin ruisleipää ja joskus jugurtin tai viilin ja sitten lasin mehua, riippuu ihan paljon aikaa mulla on! ja sitten viikoloppuisin puuroa ja leipää ja mysliä yms :) seuraavaksi syön koulussa ihan kouluruuan ja leipää ja maitoa, koulun jälkeen syön yleensä välipalaa ja silloin syön ruisleipää, hedelmiä tai jotain jugurttia tai rahkaa riippuu ihan mitä jääkaapista löytyy! sitten syön iltaruuan perheen kanssa, jolloin meillä on sitten ihan perunaa, pihviä, pataa, kasviksia, salaattia, linssejä, mitä milloinkin! meillä syödään tosi paljon kasviksia, hedelmiä ja juureksia äidin allergioiden takia ja kalaa meillä ei oo ikinä kotona. Herkuttelen kun siltä tuntuu :D mutta oon yrittäny pitään lauantain vähän semmosenä karkkipäivänä :D että ei söis viikonmittaan joka päivä! herkuttelen karkeilla jaaa sitten joskus jotain piirakkaa tai muuta vastaavaa :) ja joo kyllä mä syön aika terveellisesti :)

      Delete
  2. Ootpa kaunis, sopii tuo meikki tosi hyvin sulle!:) ooks värjänny hiuksia lähiaikoina vai vääristääkö tuo aurkngon valo niitä? Jos oot niin millä sävyllä tms.?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos :) oon värjänny mun juurikasvun jokunen aika sitten, mutta väri ei oo muuttunut mihinkään! ja en harmi vaan tiiä mikä väri siellä päässä on kun käyn kampaajalla aina värjäämässä.

      Delete
  3. Oot tosi kaunis!! Tää oli ihana video ja mukavaa vaihtelua :)

    ReplyDelete
  4. Mun on pakko kysyy et mist toi aamutakki on? oon ettiny ton tapasta silkkistä aamutakkii jo pitkään! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. H&M:llä oon ainaki nähny tommosia mustina ja pinkkeinä. Pinkit on varmaan menny jo mut mustia on vielä jälellä ainaki täälä päin :D

      Delete
    2. Joo mun on ainakin Hennesiltä. :)

      Delete
  5. ai kauheeta ku pelästyin tossa kohtaa kun peili meinas kaatuaXD mut kiva video!

    ReplyDelete
  6. Millä oot muokannu tän videon?

    ReplyDelete
  7. Hei pakko kysyy, missä päin myydään noita YvesSaintLaurentin, Jane Iredalen ja Macin tuotteita? Ei tunnu mistään löytyvän, Kotkan sokokselta ainaakaan... :( (Kouvolan, Kotkan ja Haminan alueella)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmmm... en tiedä yhtään mitä kauppoja/kauppakeskuksia sielläpäin on :D mutta YvesSaintLaurentia oon nähny vissiinkin Stockalla. Ite oon ostanu ton valokynän Lontoon lennolta. Iredalea tiiän että myydään Headlinessa, mutta se löytyy vaan täältä Salosta. Googlettamalla varmaan löytyy jotain paikkoja mistä niitä voi ostaa! ja Macin tuotteita on ainakin stockalla :)

      Delete
  8. Minkä sävynen on sun valokynä? :)

    ReplyDelete
  9. Hei mistä mahtaa johtua ettei mun tietokoneen virusturva päästä mua tälle teidän blogiin, näyttöön tulee ilmoitus "nettisivu ei ole turvallinen" ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mun on sama! Käytössä Finnet tietoturvapalvelu ja aina käy tällä sivulla sama juttu :o

      Delete
    2. hmmm... en osaa kyllä yhtään sanoa... Me kun ei olla tehty tässä vähään aikaan mitään muutoksia tänne ? Onko se herjannu aina tota vai nyt vasta ? Pitää varmaan kysyä joltain tietsikkanerolta :/ en jaksais yhtään nyt mitään hakkereita ainakaa.......

      Delete
  10. Oot nora niin kaunis! Ja kiva idea tää video, tykkäsin :-)

    ReplyDelete
  11. oot tosi kaunis ilman meikkiäkin:)

    ReplyDelete
  12. iiiiiks oot niiin hurjan kauniiis<3!

    ReplyDelete
  13. Vau kuinka kaunis oot😊

    ReplyDelete
  14. Minkälaiselle ihotyypille suosittelisit tota Lumenen CC-voidetta? Mitä huonoja ja hyviä puolia siinä on sun mielestä?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. apua en osaa yhtään sanoa :D mutta mulla on ainakin aika herkkäiho ja se sopii mulle! :) ja sitten toi tasottaa väriä, joten jos on kirjava iho niin se ainakin toimii siihen hyvin :) vaikkei mulla kauheen kirjava ookkaan :) ja hyviä puolia on se että se on sopivan kevyttä ja pysyy hyvin :) huonoja puolia en osaa sanoa :D

      Delete
  15. Peittääkö toi cc jotenkuten, eli kun itellä on mustapäitä ja finnejä ym muita epäouhtauksia aina silloin tällöin niin peittäiskö toi cc niitä kuitenkin :) ajattelin ostaa sen nyt sokokselta kun on ens viikolla tarjouksessa 9,95e, mutta jos ei peitä melkein yhtään niin en ehkä sitten. Tosi kiva tää video muuten, lisää hius-/meikkivideoita vaan! :) :)

    ReplyDelete