BLOGLOVIN BLOGGER VIMEO FACEBOOK

Wednesday, January 22, 2014

Kokeesi on... HYVÄKSYTTY!

L: Eilen kyllä hymyilytti, sillä aurinko paistoi ja teoriakokeen jälkeen näytössä luki, että : kokeesi on...HYVÄKSYTTY! Kysymystehtävät olivat ihan siasaksaa mulle, mutta kokeessa yhteensä mulla meni vain kolme kohtaa väärin, mikä oli ihan positiivinen yllätys, sillä olin ihan varma, että joudun takaisin sinne ahdistavaan koppiin tekemään koetta uudestaa. Illalla olin pimeänajossa, kävin samalla varaamassa kaksi viimeistä ajotuntia ja .....INSSIN! Siihen on nyt tasan kaksi viikkoa aikaa, mutta mua jännittää jo nyt pelkästään ajatus siitä. :-D Mutta ei auta muu kuin toivoa parasta ja pitää peukkuja pystyssä, niin kyllä se sitten hyvin menee. Tänään päivä ei mennykkään ihan putkeen.. Nukuin pommii ja pitkän koulupäivän jälkeen olin ihan poikki, flunssa paino päälle ja mun oli ihan pakko lähteä valmennuksista kesken kaiken pois.  Mun onneksi jäähallilla oli sen verran tyttöjä paikalla, että sain nopeesti sijaisen hankittua ja lähdin kotiin syömään lääkkeitä. Ääni ja kurkku ei vaan enään kestäny kylmässä jäähallissa huutamista, joten ehkä se oli ihan hyvä päätös.
collageaacollage

15 comments:

  1. miten sun ekat ajotunnit meni? sammuiliko sulla auto koskaan "kriittisis" tilanteis :D mua jännittää, ku eka ajotunti viel edes.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. itseasiassa meni yllättävän hyvin ja auto sammui ainoastaan kerran.... keskellä keskustaa, kun olin kääntymässä oikealle ja siinä piti samalla päästää jalankulkija:D mut ihme, et mul ei tullu mitään panikkii ja jatkoin matkaa ihan normaalisti siitä sitten :) Muista keskittyy hyvin siihen ajaamiseen niin hyvin menee :) tsemppiä ensimmäisiin ajotunteihin!:)

      Delete
  2. siis häh ootko sä jo muka täyttäny 18?:-D miks mul on menny ihan ohi

    ReplyDelete
    Replies
    1. täytän tasan kahden viikon päästä keskiviikkona :)

      Delete
  3. ones sun oikee nimi siis liisa vai elizaveta niinkuin sul on fbs?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elizaveta ja tää Liisa on tavallaan kutsumanimi, jota on käytetty pienestä asti kotona, päiväkodissa, koulussa yms :) oikeastaan tota elizaveta nimeä käytetään vaan virallisisssa jutuissa esim aikoinaan taitoluistelukisoissa :)

      Delete
  4. Onnea kovasti inssiin ja näissä kuvissa on muuten tosi kiva valotus :3

    ❤: Lotta / My Happybubble

    ReplyDelete
  5. eikö sulla oo kylmä ku hillut vaa ulkona tollai :OO :DD

    ReplyDelete
  6. Onneks olkoon Liiiisa! ja huikeesti tsemppiä inssiin :)

    ReplyDelete
  7. mistä toi neule on? :)

    ReplyDelete