BLOGLOVIN BLOGGER VIMEO FACEBOOK

Tuesday, January 31, 2012

Listen to your heart

L: enään viis yötä mun synttäreihin ! :o kamalaaa! välillä tuntuu, et aika menee vähän liianki nopeest .. kattelee pari vuot vanhoi kuvii ja tuntuu siltä, et ne ois eilen otettuja! Koulun jälkeen käytiin emilian kans ostamas korvapuusteja ja mentiin sen jälkee meille lihomaan ja ne viis tuntii vierähti taas ihan liian nopeesti ! :D

Mul on aivan järkyttävä juurikasvu ja tiedän sen itekki, joten ei tarvitse valittaa :) asia kyllä korjautuu tässä lähipäivinä ! :)

eminem - listen to your heart  2a 2 4 10 8 9 6 3

25 comments:

  1. ooot vaan niin niin kaunis! :) anna hiukses :-----))

    oneme-ama.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. oot niin nätti! ja ei toi juurikasvu kyl kauheen paha ole :)

    ReplyDelete
  3. oot niin nätti! ja ei toi juurikasvu kyl kauheen paha ole :)

    ReplyDelete
  4. Ei tuo juurikasvu ole kamalaa nähnykkää! :-D

    ReplyDelete
  5. munki synttäreihi o 5 yötä! :D

    ReplyDelete
  6. onko noi sun omat hiukset :) ja millä värillä värjäät ?! ihan sairaan ihanat hiukset sulla :) !

    ReplyDelete
  7. ihania kuvia! oon kateellinen sulle ku oot noin söpö :--)

    ReplyDelete
  8. mikä kamera sul on? entä mikä salama?

    ReplyDelete
  9. mikä kuppikoko sul on =)

    ReplyDelete
  10. OLIS TOSI KIVA JOS TEKISIT VIDEOPOSTAUKSE! :))

    ReplyDelete
  11. Mun mielestä juurikasvu on tietyissä hiuksissa kivannäkönen! :) ja miks sun pitää pyytää anteeks sitä, että sulla on juurikasvua vähäsen, älä välitä jos sellaset pinnalliset paskat tulee valittaa siitä :D

    ReplyDelete
  12. mullaki on synttärit 5 yön päästä ! :D

    ReplyDelete
  13. Oi ku oot nätti! :D Onks sun perhe niinku venäläinen? Oon vähän pihalla :)

    ReplyDelete
  14. oot niiiiin kaunis! :)

    ReplyDelete
  15. Ihania kuvia taas kerran :)!

    ♥ http://nenna-wwwbloggercom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Hah oon kyllä aika kateellinen sun hiuksista, itekki haluisin vaaleet mut ei sovi yhtään :D

    ReplyDelete
  17. ihana tuo viimenen kuva ! :-----)

    ReplyDelete
  18. Hauskoja kuvia ja viihdyttävää tekstiä pakko liittyä lukijaksi! Käy sinäkin kavereinees bongaamassa mun blogin ja liity lukijaksi ja olet lahjakorttiarvonnassa 12.2 mukana.

    ReplyDelete
  19. Hauskoja kuvia ja viihdyttävää tekstiä pakko liittyä lukijaksi! Käy sinäkin kavereinees bongaamassa mun blogin ja liity lukijaksi ja olet lahjakorttiarvonnassa 12.2 mukana.

    ReplyDelete
  20. Täytätkö 15 vuotta?

    ReplyDelete
  21. Oon samaa mieltä että oon nähnyt 100 kertaa pahempia juurikasvuja :D Blogi yks mun lemppareista, jee ! :)

    ReplyDelete